نکاتی در مورد سلامت چشم برای بزرگسالان زیر ۴۰ سال

نکاتی در مورد سلامت چشم برای بزرگسالان : در حالی که بسیاری از افراد بالغ مجبور نیستند اغلب به چشم پزشک خود مراجعه کنند ، مهم است که بدانید در این بخش از زندگی چگونه باید از چشم و بینایی خود مراقبت کنید. بیاموزید که چه چیزی برای چشمان شما طبیعی است ، چه موقع باید معاینه شوید و چگونه از آسیب دیدگی چشم محافظت کنید که یک منبع اصلی مشکلات چشم در بزرگسالان است. بدانید که برای حفظ سلامت چشم ، چه چیزی را باید جستجو کنید و چه کاری انجام دهید.

بینایی طبیعی در بزرگسالان زیر ۴۰ سال

کیفیت سیستم بینایی و چشم در اوایل دهه ۲۰ کامل است و به طور معمول در دهه ۳۰ ثابت می ماند ، اگرچه ممکن است زنان در دوره بارداری نوسانات بینایی را تجربه کنند. نسخه های عینک یا لنزهای تماسی فقط در این مرحله از زندگی تغییر می کنند و یا اصلاً تغییر نمی کنند. به همین دلیل ، اگر شخصی برای اصلاح بینایی ، لیزیک یا جراحی انکسار دیگری را در نظر دارد ، این زمان مناسب برای انجام این عمل خواهد بود. مانند هر عمل جراحی ، لیزیک هم مزایا و هم خطرات دارد. قبل از تصمیم گیری گزینه های خود را با دقت تحقیق کنید.

افرادی که دیابتی یا در مرحله قبل از دیابت  هستند باید برای کنترل وزن و قند خون و همچنین فشار خون و کلسترول با پزشک خود همکاری کنند.

نکاتی در مورد سلامت چشم برای بزرگسالان زیر 40 سال

توصیه‌های غربالگری ویژه بزرگسالان زیر ۴۰ سال

اگر چشمان شما سالم است و بینایی خوب است ، یک بار در ۲۰ سالگی و دو بار در ۳۰ سالگی خود توسط یک چشم پزشک معاینه کامل انجام دهید. اگر دچار عفونت ، آسیب دیدگی ، درد چشم یا گرگرفتگی های غیرمعمول یا الگوهای نور یا وضعیت دیگری هستید ، برای معالجه به چشم پزشک خود مراجعه کرده و توصیه های وی را برای تست های بعدی دنبال کنید.

استثنائات: اگر لنزهای تماسی دارید ، سالانه به متخصص چشم خود مراجعه کنید. اگر به دیابت مبتلا هستید یا سابقه خانوادگی بیماری چشمی را دارید ، در مورد اینکه چند بار باید چشمان شما معاینه شود ، با چشم پزشک خود صحبت کنید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
برچسب ها: | |